23 Haziran 2009 Salı


Starbucks ve Gloria Jeans'te kahve içemiyorum ben.Hatta genel olarak dışarda kahve içemiyorum ama özellikle bu iki zincirin kahveleri bana ayrıca ağır geliyo. İçer içmez yaşlı insanlar gibi sallanmaya başlıyorum. Tansiyonum düşüyor kalbim hızlı atıyor.
Bende kahve zevkimi nescafe'nin cafe latte ve latte macchiato'sunu yaparak gideriyorum. İtalya'da yaşadığım dönemde tanıştım bu ikisiyle ve maalesef burda yok. Balayına gittiğimizde stok yaptım ama nereye kadar. Nescafeeeeee duy sesimi !!!!!!
P.S: Her ikiside hem sıcak hem soğuk hazırlanabiliyor. hatta latte macchiato'nun içine bir top dondurma da attığınızda offff diyorum o ne lezzet :)))))

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Bende bayıldım haklısın deli severim kahve türevlerini ama favorim espresso.

Blog Sahibesi dedi ki...

Espresso bana inanılmaz sert geliyor. Yolun izmire düşerse ben sana güzel bi cafe latte yaparım.Belki o zaman fikrin değişir.