26 Haziran 2009 Cuma

Sevgili Arkadaşım Salıncakta (2) Kişi Mimlemiş Beni :)

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?

Sanırım lise birdeydim ve ben yavaş yavaş annemin pastel rujlarını denemeye başlamıştım.
Ama tam anlamıyla alışkanlık haline gelmesi üniversite ikinci sınıftayken diyebilirim.

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Hiç unutmuyorum Pastel’in 44 numaralı rujuydu. Rengi koyu kahveydi ve ben hala hangi akla
hizmet aldım bilmiyorum.

3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?

Aslında her ikisi de değil çünkü ben makyajı oyun olarak görüyorum. Renk paletleriyle
oynamak yüzümde bıraktığı izi izlemek hoşuma gidiyor.

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?

Eskiden inanılmaz biçimde hepsi benim olsun isterdim ama sanırım zaman geçtikçe doygunluk
artıyor. Ve sadece ihtiyaç duyulanlar alınmaya başlıyor. Çünkü bunun sonu yok

5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, "işte bu en harika ürünü!" diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.

MAC’in sadece Lip Glass C-Thru ruju var.O da hediye geldi. Açıkçası rujun dokusunu
sevmedim. Saçlarım inanılmaz yapışıyor. Rahat kullanamıyorum. Diğer ürünleri hakkında
yorum yapamayacağım.

6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?

Kolay sürülmesi sebebiyle Dior’unkileri tercih ediyorum. Cecile ‘de tercih ettiklerim arasında.

7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Lens kullandığım için rimel alırken daha fazla özen gösteriyorum. Bu sebeple vazgeçemediğim
ürün Clinique High Impact mascara. Renk olarak ise siyah tercih ediyorum. Her ne kadar siyah
rimel sert ifade verir deselerde ben o ifadeye bayılıyorum.



7. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?

Genellikle görmeden denemeden alışveriş yapmam. O yüzden önce Boyner, Tekin acar ya da
Douglas’ta dener akabinde eğer fiyat cazip gelirse strawberry’den siparişimi geçerim. Eğer
beklemeye tahammülüm yoksa hemencecik alıveririm.

8. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?

Banyo dolabımdaki çekmecede. Yatak odasında makyaj masasının önünde süslenen
kadınlardan olamadım hiç. O yüzden Aşk-ı Memnu’da Bihter’i kıskanırım izledikçe.

9. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?

Her ay aldığım rutin şeyler olmuyor. İhtiyaç duydukça aldığım için kendimi kısıtlamıyorum.
Ee malum artık ev geçindiriyoruz. Temkinli olmak lazım

10. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?

Makyaj bloglarını düzenli takip etmiyorum. Aklıma bir ürün geldikçe bakmayı tercih
ediyorum.

11. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?

Flormar, Cecile ( yerli mi bilmiyorum)

12. Hangi goz makyaji temizleyiciyi kullaniyorsun?

Yıllardır vazgeçemediğim ürünler arasında zirvede Dior Lait Magique Demaquillant Cleansing
Milk. Tek geçerim!!!

13. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

Bknz. 12. Soru cevabı

14. Ten ve goz rengin?

Beyaz tenli ve kahverengi gözlüyüm.

16."Onsuz yapamam!" dedigin kozmetik markasi?

Dior

17. Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?

Lancome göz altı kapatıcım, Clinique rimelim ve Dior pembe rujum

18. Far bazi, makyaj bazi gibi urunler kullaniyormusun? Kullaniyorsan hangi markalar? Kullanmiyorsan neden?

Makyajla aram çok profesyonel değil. O yüzden fazla detaya girmeyi hiç düşünmedim. Cildime
çok fazla bu tarz kimyasal ürünler değsin istemiyorum.

19. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?

Beni takip eden herkese göndermek istiyorum çünkü aramızda gizli saklı kalmasın :)


Hiç yorum yok: