11 Haziran 2010 Cuma

Chanel Kapatıcı



Kendimi bildim bileli Lancome'un kapatıcısını kullanıyorum.( DUM) Çünkü Paris'te Duty Free'de gezerken Lancome standında kapatıcıyı göremeyince şaşırdım. Çünkü aklımda bitmeye yakın malzemelerimin yedeklerini almak vardı. Reyon görevlisine sorduğumda açık açık bana Fransa'da bu kapatıcının pek tutmadığı oldu. Şaşırdım !!! Çünkü TR'de çevremde herkesin beğenerek kullandığı bir kapatıcıdır Lancome.

Bende farklı bir arayışa girmiştim ki saolsun kız beni bundan sonra asla vazgeçemeyeceğim Chanel'in bu kapatıcısıyla tanıştırdı. İyi ki tanıştırmış. Nasıl güzel nasıl güzel anlatamam. Kapatıcılığı çok iyi. Günün ilerleyen saatlerinde göz altlarınız morarmıyor. Lancome'da az da olsa bu sorun vardı. Chanel 'de yok. Kolayca sürülüyor. Çizgilere girerek topaklanma yapmıyor.

Aklınızda bulunsun derim.

Hiç yorum yok: