25 Ağustos 2009 Salı

Bioblas ve Forever Living


Yeni keşiflerimden ilkini hemen paylaşmak istedim.
Saçlarım rapunzel misali uzadıkça uzadı ama bir o kadarda bakımı zorlaşmaya başladı benim için. Hergün evin her köşesinde gördüğüm uzuuun saç telleri yüzünden kriz geçirmek üzereydim ki Tv'de reklamlarını görünce denemek istedim. BIOBLAS şampuan ve saç şekillendiriciyi evimize yakın bir markette görünce hemen aldım. İki haftadır kullanmama rağmen dökülme önemli ölçüde azaldı. Yanlız saçlarım eskisine nazaran daha da hacimlendi ki bu benim pek sevdiğim bi durum değildir. Sevenler olabilir tabi.
Diğeri ise bu ara herkesten sıkça duyduğum Forever Living ürünleri. Aloe Vera içeren bu ürünler kullanananlar tarafından şiddetle tavsiye ediliyor. Ben denemek için kendime peeling ve nemlendirici eşime de traş sonrası losyonu aldım. Şimdilik memnunuz :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA NURAY HANIM.
BEN DE FOREVER LIVING ÜRÜNLERİNİ KULLANIYORUM VE AYNI ZAMANDA DA ÇALIŞIYORUM. ÜRÜNLERDEN VE KAZANÇ SİSTEMİNDEN ÇOK MEMNUNUM. SİZ DE FOREVER AİLESİNE DİLERSENİZ KATILABİLİRSİNİZ. KENDİNİZE İYİ BİR EK GELİR BELKİ DE ÇOCUKLARINIZA İYİ BİR GELECEK SAĞLAMAK BİR FORM KADAR UZAĞINIZDA. :)

http://www.gercekis.com/is_basvuru/a.osman%20sarnik_947264/forum_ana_sayfa.html

SAYGILAR,
A. SARNIK