15 Şubat 2010 Pazartesi

Woz Çizmeler ve Twigy kazığı!!!



Sevgili Laçin'de görüpte almaya karar verdiğim Woz çizmelerime kavuştum. Bende onun gibi Twigy'ye mail atarak 37 numara çizme isteğimi belirttim ve saolsunlar kısa zamanda bana ulaştırdılar. Yanlız kargo elime geçtiğinde bir baktım kutudan 2 tane sağ ayak için çorap çıkmış. Normalde 36 numara giyiyorum ama tavsiyelere uyup 37 numara istemiştim. Fakat deneyince biraz ayağımı sıktı bende yine merkezleriyle görüşüp eğer Alsancak mağazasında 38 varsa deneyip değiştirmek istediğimi söyledim. Onlar da "hay hay" dediler. Cumartesi kardeşimle gittik. Bir baktım Woz çizmeler 60 TL. Bende kargosuyla birlikte 95 TL verdim. Kardeşimde kahverengini almaya karar verdi. Emin olmak için tekrar sorduk yetkiliye o da bu sefer 90 TL dedi. Ama başka bir satıcı başka bir müşteriye 60 TL dedi. Nasıl olur acaba özel bir karta kampanya mı var deyince satıcıların kaş göz işaretlerinden o fiyatın bana özel!!!! bir uygulama olduğunu farkettim. Çünkü kardeşim benden ayrı kasaya gittiğinde ona 60 TL dediler. Yani Twigy bana tam 35 TL kazık atmış oldu. Dolayısıyla bu çizmeleri giyerken yediğim 35 TL'lik kazığı hiç unutmayacağım.

Neymiş bundan sonra bir şey görüldüğü an alınmayacakmış.Çok iyi araştırma yapılacakmış. İndirimler mutlaka beklenecekmiş. Neymiş bundan sonra Twigy'den bişey alınmayacakmış!!!!

Woz çizmelerle ilgili önemli bir bilgi vermek istiyorum. Bir çok yerde bir numara büyük alınmasını tavsiye ediyorlar ama bende denemeden asla almayın.Zira ben ve kardeşim 2 numara büyüğünü aldık. Ancak oldu.

8 yorum:

-KoKosh- dedi ki...

evet ttlm bnde cumrtesi günü baktım bunlara 60 tl dedi.numarası yoktu ama.cidden fena olmuş bu durum.ne saçma yaa

Nuray dedi ki...

Sorma Kokosh nasıl içime oturdu anlatamam. Neyse artık o paranın çıkacağı varmış benden. Neyseki içime sinen bi şey almış olmanın mutluluğu var.

Lacin dedi ki...

İnanmıyorum ne saçmalık, daha önce benim başka mağazada başıma gelmişti bu. Geç olsun da güç olmasın diyeyim, güle güle kullan.
(numara konusuna kesin katılıyorum, ben 40 aldım :)

Lacin dedi ki...

İnanmıyorum ne saçmalık, daha önce benim başka mağazada başıma gelmişti bu. Geç olsun da güç olmasın diyeyim, güle güle kullan.
(numara konusuna kesin katılıyorum, ben 40 aldım :)

Nuray dedi ki...

Laçincim tşk ederim. Güzel günlerde giyelim inş. Umarım bu yediğim son kazık olur bu sezon :)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

merhaba ben de yeni markafoni kampanyasından almayı düşünüyordum ama sen kesinlikle denmelisiniz diyorsun demek...peki içindeki çorabı çıkardığında o şekilde giyinebiliyor musun ve numarası o zaman bariz bir şekilde büyüyor mu,yani normal numarandan 1 no büyük mü almalısın içinde çorap olmadan?

Nuray dedi ki...

Pretty Cool çorapsız da giyeceksen yine 2 numara büyük almanı tavsiye ederim. Ayağına o kadar da büyük gelmiyor. Ama soğuk havalarda çorapla süper ısıtıyor. Ben normalde 36 giymeme rağmen 38 aldım. Çorapsız da gayet rahat kullanıyorum.Aynı şekilde kardeşimde 38 giyer ama 40 aldı.O da genellikle çorapsız kullanıyor.

Adsız dedi ki...

Peki en büyük numarası kaça kadar???Bu durumda 40 giyenin 42 falan alması lazım sanırım kaça kadar üretilmiş acaba?