12 Şubat 2010 Cuma

Stefanel İlkbahar-Yaz Sezonu Açıldı



Ben Stefanel'i taaa lise yıllarımdan beri çok severim. Alsancak'ta hatırlayanlar bilir ünlü Fil Pizza'nın hemen yanındaydı mağazası. Yolum her düştüğünde vitrine bakar günün birinde genç bir kadın olduğumda giyeceklerimin hayallerini kurardım. Hatta ufak ufak alışveriş yapmaya bile başlamıştım yaşıma uygun şeyler buldukça.

Zaman geçti Stefanel benim elim ayağım oldu. Ne varsa bu markada var. Her sezon mutlaka esas parçalarım Stefanel'den olur. Hazır indirim devam etmekteyken bence sizde uğrayın hala güzel parçalar var.

Tabi bir de yeni sezon meselesi var. Bugün yolum yine düştü mağazaya.Şööle bir baktım. Yine cıvıl cıvıl bir bahar bizi bekliyor. Mor, çivit mavi, dore ve bej bu sene de gözde renkler arasında. En çok dikkatimi çeken ise Jean modasının geri dönüşü. jean tulumlar, salaş jean pantolonlar, üstler, jean ceketler alabildiğine göz kamaştırıcı.

Ben şimdiden wish listimi hazırlamaya başladım.



P.S resim kalitesi için üzgünüm.Malum i-phone ile ancak bu kadar olabiliyor. Sezon tamamlandığında size sevdiğim parçalardan oluşan mini photo defile hazırlayacağım.

Hiç yorum yok: