16 Şubat 2010 Salı

Pilates ve Ben


Günaydııın. Bu sabah uyanmak biraz zor olsa da pilatesten sonra biraz da olsa kendime gelip yeşil çayımı da hazırlayıp bilgisayarın karşısına geçebildim. Çalıştığım dönemden kalma boyun düzleşmesi sıkıntım var benim. Uzun saatler bilgisayarın karşısında çalışmaktan maalesef duruşum da bozuldu. Bu yüzden pilatese başladım.Gerçekten faydasını çok gördüm. Üstelik evde TV karşısında yapıyorum. Herhangi bir kursa gitmeden para ödemeden. Üşengeç değilim ama iş spora gelince sitemizin spor salonuna gitmek bile zor geliyor bana. Yanlızca 1-2 ay oldu başlayalı ama şimdiden iyi geldiğini söyleyebilirim. Sırt, bel ve boyun ağrılarım ciddi biçimde azaldı. Kendimi özellikle sabahları pilates yaptığımda daha zinde hissediyorum.

Minder olarak ta Delta'nın 15 mm'lik minderini aldım. kalınlığı oldukça ideal. Almak isterseniz aklınızda bulunsun.

Günde sadece yarım saatinizi ayırarak hem sağlıklı hem de fit olabilirsiniz. Üstelik yaza şunun şurasında azıcık bir zaman kaldı :)))

Hiç yorum yok: