22 Mayıs 2013 Çarşamba

Döndüm

image by nur_luna
image, a photo by nur_luna on Flickr.

Yine oldukça uzun bir ara verdim. Bu süre zarfında resimde gördüğünüz miniğe canımdan bir can verdim. Harika bir doğum ve sonrasında lohusalık yaşadım.

Hamilelğimde yaşadığım DVT yüzünden doktorum sezeryan doğum yapmamın en doğru olacağıan karar verdi. İyi ki de sezeryan olmuşum. Oldukça kolay ve rahat geçti. Sonrasında ne bir ağrım ne de hareketlerimde kısıtlama söz konusu olmadı.

Sanılanın aksine sütümde çabucak geldi. Karnımda bebeğimle girdiğim hastaneden ertesi günün akşamı kucağımda evimize döndüm.

Bebeğim şimdi 4,5 aylık kocaman bir adam oldu. Çok şükür birbirimize çok çabuk alıştık. Anlatacak ve paylaşacak çok şey biriktirdim. Taze annenin bu sürede yaşadıklarını takip etmek isterseniz benimle kalın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nuray donmene cok sevindim. benim de mart ayinda bir oglum oldu.Allah oglunla size saglikli uzun omurler versin.yazilarini okumayi bekliyorum.

Alize