6 Mayıs 2010 Perşembe

Reklamlar Hakkında

Bir süredir reklam yayınlamam konusunda bilgi mailleri alıyorum. Özür dileyerek belirtmek istiyorum ki reklam alma konusunda tavrım oldukça net. Burasını ticari bir alana dönüştürmek istemiyorum. İşin içine ticari kaygılar girdiğinde blog farklı bir havaya dönüşüyor. Reklam alan arkadaşlarımı eleştirmiyorum kararlarına saygı duyuyorum. Ama bende birçok blog yazarı gibi reklam almak istemiyorum.

2005 yılında ilk blogumu oluşturduğumda da niyetim şimdi olduğu gibi insanların günlük koşturmaca içinde keyifle okuyabileceği bir alan oluşturmak idi. Bu sebeple zamanım, gönlüm elverdiği sürece bu alan bu şekilde kişisel kalmaya keyif vermeye devam edecek. Tavsiye ettiğim ya da burada yer verdiğim ürünlerde tamamen benim kişisel deneyimlerimdir.


İlgilenenlere ve 3. şahıslara duyurulur.

Hiç yorum yok: