21 Ocak 2010 Perşembe

Cilt Bakımı Tavsiyeleri



Daha önce de bahsetmiştim her ürünü tolere edebilen bir cildim yok. O yüzden cildim için ürün seçerken gerek makyaj malzemesi gerekse cilt bakımı ultra özen göstermem gerekiyor. Kimi zaman dünya para bayılıp aldığım ürünler bile cildimde alerjik reaksiyon gösterebiliyor. Bende bir süredir pahalı bakım ürünlerinden uzaklaşıp artık hem bütçemi zorlamayacak ama yıllardır vazgeçmeden severek kullanabileceğim ürünlerin araştırmasına başladım.

Yeni yıl öncesi Migros'a uğradığımda bir baktım tüm cilt bakım ürünleri %50 indirimde. Fırsat bu fırsat bı iki ürünü kapıverdim. Biri Garnier'in hem yüz hemde gözler için kullanılan değişik meyve özleri içeren temizleme sütü. Üstelik hassas ciltler için. şayet lens kullanıyorsanız ideal. Ayrıca kirpiklerinize de dost :)) Daha önce kullandığım Dior beni artık gıcık etmeye başlamıştı. O yüzden garnier ilça gibi geldi. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Diğer ürün ise cahilliğimi maruz görün ama o güne kadar böyle bir markanın varlığından bile haberim yoktu. Diadermine yüz temizleme köpüğü. Evet evet ne jel ne de krem bildiğiniz köpük. Kuru ve narin ciltler için özel formüle edilmiş. Yıkadıktan sonra cildinizde ber gerilme veya kızarıklık olmuyor. Gece yatmadan önce makyajımı temizler sonra da bol köpüklü yıkayıp nemlendiricimi sürerim. Sanırım cildim için bu yaşta yapabileceğimin en iyisi bu :))

Şunu belirtmeden geçmek istemiyorum. Burada bahsettiğim ürünler benim cildime ( kuru ve hassas) uygun olanlar. O yüzden siz de ürün seçerken lütfen cilt tipinize uygun ürünler seçmeye gayret edin. Daha önce bu markaları kullanan kişilern tavsiyelerine kulak asmayı unutmayın.

Hiç yorum yok: