21 Ocak 2010 Perşembe

Ayak Bakımı


Kurban Bayramı tatilinde gittiğimiz Almanya gezimizden elimiz boş döndük diyemeyeceğim. Hatta ve hatta çok hoş ürünlerle tanışıp yıllar boyu elimin altından ayırmayacağımı itiraf etmeliyim.
Almanya'da da burdaki gibi ucuz fiyatlı marketler zinciri varmış. BİM, DiASA, FORU gibi. Nasıl burdaki marketlerin kendilerine ait markaları var orda da bazı marketlerin diğer markalara kıyasla ciddi üstünlük sağlayan ürünleri var. Örneğin DM zincirlerine ait Balea markası halk tarafından çok tutulmuş. Bir çok ürünü yapılan kıyaslamalarda yüksek puanlar almış. Bende marketi gezerken eltimin annesi Nil Teyzemin tavsiyesi üzerine bu iki ayak bakımı kremini aldım.Hayatımda yanlızca evlenirken pedikür yaptırmış biri olarak doğrusu bu iki ürün tam benlik. Biri nemlendirici diğeri ise peeling. pedikür yaptırmadığım için topuk taşı gibi şeyler kullanmıyorum. Yanlızca nemlendirmek bile yetiyor.

Bu yakınlarda o tarafa giderseniz ya da giden tanıdıklarınız varsa mutlaka siparişlerinize ekleyin derim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kullanıyor musun hala? eğer peelinginden de memnunsan kuzenim gelecek Almanya'dan, ben de sipariş vereyim çünkü böyle bir ürün arıyorum bu aralar..

sevgiler

zerrin

Blog Sahibesi dedi ki...

Zerrincim kullanıyorum ve çok memnunum. Hatta ve hatta Balea'nın yoğun ayak kremi daha da iyi. Onu görüntüleyemedim çünkü annem aldı hemencecik görünce :((( Eminim sende çok seveceksin.