5 Eylül 2009 Cumartesi

Tavsiyeler


Kimi zaman yetersiz beslenme, kimi zaman aşırı stres, kimi zaman da mevsim geçişlerinde saçlarımız hiç olmadığı kadar dökülür. Aslında dökülen saçların yerine yenileri çıksa da biz kadınlar dökülen her bir saç teli karşısında panikleriz ve türlü türlü kozmetik çarelere başvururuz.
Benimde böyle paniklediğim bir anda doktor tavsiyesiyle uygulamaya başladığım bakımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Resimde gördüğünüz Bemiks, Evigen ve Bepanthen ampüllerini 3 şişe badem yağıyla bir kavanozda karıştıyorsunuz ve haftada 2 defa saçınıza sürüp bekletiyorsunuz.ş Eğer yapabilirseniz 5 dakikalık bir masajda işe yarayacaktır.


Sizde aile hekiminize danışarak bu bakımı çok rahatlıkla evinizde uygulayabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla sigorta kapsamına da giriyor. Böylece hem ekonomik hem de oldukça yararlı bir kür elde ediyorsunuz.



Bakımı uygulamadan önce aile hekiminize danışmayı unutmayın !!!
Diğer resimde ise tamamen yağlardan oluşan bir kür. Ceviz, ısırgan otu tohumu, buğday ve yine badem yağını karıştırıp saçınıza uyguluyorsunuz. 2-3 saat beklettikten sonra yıkıyorsunuz.


Benden size ipucu; yağ kürü uygulanmış saçı yağlardan arındırmak özellikle benim gibi uzun saçlıysanız oldukça zor. O yüzden ben öncelikle avcumun içine şampuan doldurup saçımı ıslatmadan önce bu şampuanı yediriyorum sonrasında duruluyorum. Gerçekten çok kolay arınıyor. Defalarca şampuan yapmanıza gerek kalmıyor.


Yazı geride bıraktığımız şu günlerde deniz suyu, güneş ışınları ve havuz suyundan yıpranmış saçlara bakım yapmanın tam zamanı.

Hiç yorum yok: