11 Eylül 2009 Cuma

Duvar kağıtları



Gelen maillerde evimin dekorasyonuyla ilgili daha fazla görsellere yer vermemi istemişsiniz.

Bende ilk etapta kullandığımız duvar kağıtlarından bahsetmek istiyorum. Son yıllarda duvar kağıdına hızlı bir dönüş başladı. Boyalar yerini rengarenk desen desen kağıtlara bıraktı. Silinebilir olmaları, hava almaları benim tercih sebeplerimin başında geliyor.

Desen seçerken ilk etapta gördükleriniz size çok şık geliyor fakat bir süre sonra o desenlerin sizi yoracağını unutmayın.

Bende risk almamak için sadece salonda kullandığım duvar kağıdında coştum :)) Koridorda küçük kare desenli, yatak odasında ise çiçek motiflerini kullanmayı tercih ettim. Tabiki beyazdan ödün vermeden :)

Duvara uygulanması çok zahmetli değil. Boyadan daha kısa zamanda yapılıyor. Fakat çalışacağınız ustanın satın aldığınız duvar kağıdını daha önceden uygulamış olmasına dikkat edin. Çünkü bazı desenler gerçek anlamda ustalık istiyor.

Benim söyleyeceklerim bu kadar gerisi sizin hayal gücünüze kalmış.

Hiç yorum yok: