21 Ocak 2011 Cuma

Bu kotu istiyorum!!!

H&M'nin yeni sezondaki bu kotuna bayıldım. Tam sevdiğim gibi rahat ve şık. Kışı bir türlü yaşayamadığımız İzmir için ideal.

Bu arada neler yaptığıma dair güzel mailler alıyorum. Son bir kaç aydır oldukça yoğunum diyebilirim. Koşturmaca içinde yaşıyorum. Günler nasıl geçiyor anlamıyorum. Bazı sağlık sorunlarım oldu çok şükür daha iyiyim.

Bebek henüz yok. Niyet var ama :)) Kısmet artık. Yakın bir zamanda yine eşimle yollara düşeceğiz. Bu sefer yine Almanya ve kısa bir İsviçre turu yapacağız. Kışın en çok yakıştığı iki ülke şimiden beni heyecanlandırıyor.

Alan adımı yine blogspot yaptım çünkü siteye ulaşılamadığına dair mailler gelince böyle bir çözüm buldum. Başka türlüsünü beceremedim de.

Bundan böyle elimden geldiğince sık yazmaya çalışacağım.Umarım başarırım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ouuw gerçekten güzelmiş kot. Ah bilirim o İzmir'in 2 mevsim arasına sıkışmış hallerini.

Cocosh dedi ki...

Eveeet özlettin kendini
Bu arada kot çok başarılı gerçekten. Bu arada sizlerden esinlenerek biz de bir blog oluşturduk umarız beğenirsin...
Sevgiler...
http://cocoshtrend.blogspot.com/