2 Kasım 2010 Salı

BIODERMA Cilt Bakım Kremleri

DSC03622

Ne kadar uzun zaman olnuş yazmayalı. Yaz bitmiş sonbahar geçmiş hatta kış bile gelmiş. Çekirdek ailemizde herşey çok şükür yolunda. Keyfimiz pek yerinde. Hazır bu aralar pek bir koşturmam yokken aklımdaki tavsiyelerimi paylaşmak istedim. Oldukça hassas ve kuru olan cildim havaların ısınmasıyla birlikte biraz naz yapmaya başladı. Pul pul dökülmeler ve kızarıklık en çok şikayet ettiğim noktalar. Bu sebeple biraz araştırma yaptıktan sonra hemen bir eczaneye gittim ve bir uzman tavsiyesi aldım. Yıllardır kullandığım kozmetik markalarından sonra şimdi dermokozmetik'e geçmiş bulunmaktayım. Ve karşınızda BIODERMA ailesi.
DSC03619

Cidim hassas ve aynı zamanda kuru olduğu için temizleme sütü için Hydrabio, tonik olarakta kullanabileceğim temizleme suyu olarakta Sensibio serisinden aldım.

DSC03620

Nemlendirici olarak yine Hydrabio serisinden Serum, ve her mevsim mutlaka kullanılması gereken yüksek koruma faktörlü ve tinted yani hafif ten rengi olan cildi yatıştırıcı özelliğe sahip nemlendiricisini tercih ettim.

DSC03621

Hassas göz çevresi için yine Sensibio serisinden faydalandım. Aynı zamanda sabah akşam kullanacağım kılcal damarları tedavi edici özelliğe sahip AR kremini aldım.
Şimdilik pek bir memnunum. Umarım havalar daha da soğuduğunda cildim eskisi kadar zarar görmez.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

allahım şükürler olsun sonunda benim gibi kuru ve hassas ciltli bi blogger bulabildim.... bundan sonra sık sık gircem seni okumaya...ellerine saglık tatlım...bana da cok yardımcı oldun cilt bakımında....yavaş yavaş kullandıkça tekrar yorumlarmısın.... şimdiden çok teşekkür ediyorum ve cok mutlu oldugumu belirtmek istiyorum...sevgilerimle.....

neslihan dedi ki...

günaydınnn :) bende çok sevindim hassas ve kuru ciltli bir blogger bulduğuma :) bende nuxe serisinden kullanıyorum oda çok iyi tavsiye ederim .4 gün oldu başlayalı yumuşacık pek bi güsel oldu valla ,ama ben en kısa zamanda sensibo temizleme suyunu deneyeceğim .kolay gelsinn

Blog Sahibesi dedi ki...

Ne güzel yanlız değilim. Bundan sonra daha sık cilt bakım tüyolarıyla ilgili yazılar yazarım. Malum kışın daha bir ilgi istiyor bizim cildimiz.

Neslihancım Nuxe'u en kısa zamanda araştırmalıyım. benimde daha çok yeni ürünlerim. Zaman geçtikçe daha ayrıntılı yorum yapabilirim.

Selen dedi ki...

acaba biodermanın serumu cildinize iyi geldimi? birde göz kremi yağ bezesi yaptımı?