3 Aralık 2009 Perşembe

Bayram Özeti



İzmir'de yağan yağmur eşliğinde yazıyorum bu yazımı. Hergün yağmur yağsa hiç bıkmam ben. Çok severim.O yüzden keyfim yerinde bugün :)

Bayramın son günü döndük gezimizden. Kahkahayla, bol bol alışverişle ve tabi tatlı yorgunluklarla geçen 4 günün ardından toprlanmak kolay olmadı benim için. Ne çok ıvır zıvır almışız farkında olmadan.

Kısacası Stuttgart çok güzeldi. Kurulan Noel Pazarında gece geç saatlere kadar gezdik. Kavrulmuş badem yedik, çikolata soslu meyveler yedik. Sıcak şarap içmedik. Çünkü hava o kadar soğuk değildi. Orada adetmiş hava buzzz gibi olsun ki insanlar titreye titreye şarap içerek içlerini ısıtsınlar. Küresel ısınmadan dolayı eskisi kar yağmıyormuşiStuttgart'a. Haliyle yerel halk üzgün.

Alışverişler yapıldı ( bknz resem en çok peynir aldım), Metzingen'deki Outlet mağazalar talan edildi. Burberry ve Ralph Lauren'in ne kadar ucuz olduğu görülünce çıldırıldı :(( Burda ciddi ciddi düdük yiyoruz. Bu arada söylemeden geçmek istemiyorum. Burberry'nin bir sürü ürününün üstünde "Made in Turkey" yazıyordu. Hihihihi gurur duydum.

Umarım sizin bayramınız da neşe içinde geçmiştir. Darısı bir sonraki bayramların başına :))

( resimdeki salatalık ilgimi çok çekti. Meğer organikmiş.)

N.

Hiç yorum yok: