17 Kasım 2009 Salı

Flormar Kampanyası



Flormar'ın düzenlediği etkinlik kapsamında talebim üzerine gelen ürünleri sizinle paylaşmak istedim. Flormar'ın şimdiye kadar yanlızca ojelerini kullanan biri olarak açıkça belirtmeliyim ki gerçekten kaliteli ürünler. Örneğin maskara tam benim istediğim gibi. Fırçası kalın, sürüşü rahat ve en önemli özelliği lens kullandığım için yanma yapmaması. Ayrıca kirpiklerim uzun olduğu için yoğun bir renk vermiyor.

Oje ise sedef sevenler için ideal. Sürdükten çok kısa bir süre sonra anında kuruyor. Fırçalarının eskiye oranla daha uzun olması sürüş rahatlığı sağlıyor. Özellikle koyu renk ojelerde çok işlevsel.

Fırçasız ruj kullanmayı sevmediğimden deneme fırsatım olmadı. Ama kokusuna bittim :))

Uçuk pembe renk fırçalı ruj ise tabiri caizse saçınıza yapışmıyor. Hani bazı markaların saç çekme özelliği var ya Flormar'da bu yok. O yüzden rüzgarlı havalarda dahi rahatça kullanabilirsiniz.

Diğer resimde ise benim yıllardır hiç bıkmadan kullandığım Flormar ojelerimve yeşil renkte olanı ise bakım yağım. ) Şiddetle tavsiye ederim.

Bu vesile ile ilgisinden ve zarif hediyelerinden dolayı Flormar marka müdürü Elif Karayiğit'e sevgilerimi iletirim.

Tekrar ilginiz için çok teşekkürler. Başarılarınız daim olsun.

Hiç yorum yok: