24 Ekim 2009 Cumartesi

Hijyen takıntısı



Evlendiğimden beri evde her işimi kendim yapıyorum. Temizlik, ütü, yemek vs. Diyeceksiniz ki 2 üniversite bitirmiş, 2 yabancı dil bilen, hatta kapı gibi yurt dışından MBA diploması olan biri nasıl yapabilir.

Ayol kadın olmanın diplomayla alakası olur mu hiç. İçimden geliyor yapıyorum. Hatta evimde öyle bir sistem var ki arkadaşlarım bile hayret ediyor. Evde her yer için farklı bir bez kullanılıyor. Bezler sık sık hijyenden dolayı değiştiriliyor. Dolayısıyla evde ciddi bir bez koleksiyonum var. Çamaşırlar fermuarlı bez torbalarda yıkanıyor. Evimin hiçbir yerine benden başkasının eli değmıyor.

Özellikle yemekleri de kendim yapıyorum. Bazı arkadaşlarımdan duyuyorum eve temizliğe gelen kadınlara yemekte yaptırıyorlarmış. Güvendiğiniz sürece bence sorun yok.Temiz ve lezzetli yapıyorsa ne ala. Zaten dışarda ne koşullarda yapılan yemekleri yiyoruz :(( Biliyormuyuz mutfakları temiz mi değil mi.

Ama işte sorun bende benim gibi uyuzluk derecesinde titizseniz ancak ayda yılda bir dışarda yemek yiyebilirsiniz.

Konu nerden nereye geldi hayret bişiy.

Kıssadan hisse temizliği severim. Temiz insanı daha çok severim. ne demişler temizlik imandan gelir :))))

2 yorum:

elfeyp dedi ki...

Benim de kesinlikle sadece kendi yaptığım temizlik içime siniyor. Bir arkadaşım, eşi temiz çamaşır sorunca 'Kadın nereye koymuş bilmiyorum.' demişti. Ne kadar komik ve bana uzak.

Blog Sahibesi dedi ki...

Sana katılıyorum Elfeyp. Temizliği her ne kadar kadın da yapsa yine de neyin nerde olduğunu bence evin kadını bilmesi gerekir.