1 Ağustos 2009 Cumartesi

Louis çılgınlığı

Kim ne derse desin ben bu markadan vazgeçemiyorum. Louis Vuitton dendiği zaman akan sular duruyor. Mağazaya girdiğimde kendimden geçiyorum. Hepsine teker teker dokunmak sevmek istiyorum. Bu sebeptendir ki eşimle balayımızda Roma'dayken Via Condotti'deki Louis mağazasına kaldığımız her gün uğrayıp gözlerimize bayram ettirdik. Hatta dayanamayıp kendime söz vermiş olmama rağmen resimdeki Palermo'yu aldık. Roma Hatırası :)))

Henüz kullanmaya kıyamadım. Sanırım bu gidişle kıyamacağım. Hepsini ayrı ayrı seviyorum ama Palermo'nun yeri ayrı benim için.

İzmir'de mağazası olmadığı için ben alışverişimi Nişantaşı mağazasından yapıyorum.Önce istediğim ürünün stoklarında olup olmadığını soruyorum.Eğer varsa havalemi takiben aynı gün kargoya veriyorlar ve ertesi gün siparişim elimde oluyor.

Bu arada balayımızdan bi ara bahsedeceğim. Belki yeni evleneceklere fikir olur.

Hiç yorum yok: