20 Haziran 2009 Cumartesi

Ben yokken

Çok uzun zamandır burayı ihmal ettim. Ama hak verin lütfen çünkü bir sürü iş hallettim bu arada. Önce nişanlandım, sonra başladım düğün hazırlıklarına ( evlenenler beni daha iyi anlayacaktır) sonrasında da yeni düzene alışma vs. gibi nedenlerden dolayı bir türlü buraya geri dönemedim. Ne çok şey biriktirdim bir bilseniz. Artık eskisinden daha sık uğrayacağım buralara.

Evlendikten sonra bir süre iş aradım. Türlü türlü yerlere iş görüşmesine gittim. Anladım ki hayallerimdeki gibi bir işe asla sahip olamayacağım. Bu yüzden bende kendi mesleğimi seçtim ve artık profesyonel blog yazarı olarak hayatıma devam etmeye karar verdim.

Şu ara yeni sayfam için çalışmalara başladım. Yeni bir site, yeni bir başlangıç ile daha sık ve yepyeni bir ben ile sizlerle olucam. Sitemin yeni yüzü hazırlanıncaya kadar ben buralarda olmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok: