31 Mart 2009 Salı

Nişanlanır nişanlanmaz tüm gelin adaylarını gelinlik heyecanı sarar. Herkes kendi gelinliği farklı olsun ister. Kimi göz alıcı, kimi zarif, kimi de alımlı olmak ister. Şahsi fikrim çirkin kadın olmadığı gibi çirkin gelinde yoktur. O bembeyaz elbiseyi kim giyerse giysin mutlaka yakışacaktır. Yeter ki o günün büyüsüyle yanlış karar verilmesin.

Bende gelinlik seçimi için İzmir'de öncelikle modaevlerini gezdim. Ve gittiğim yerlerdeki işçiliği beğenmediğim için hazır almaya karar verdim. Çünkü son dakika bir sürprizle karşılaşmak istemiyordum. İlk olarak Pronovias'a gittim. Kafamda netten gördüğüm modeller vardı ve bir bir denedim hepsini. AMa ne var ki kafamda olmayan bu modeli askıda görür görmez vuruldum. Sadeliği ve zarifliği beni büyüledi. Giyincede doğru bir seçim yaptığımı gördüm. Helice modeli straplez ve A line dedikleri vücut hatlarını oldukça ön plana çıkaran bir model. O yüzden vücuduna güvenen gelin adaylarının seçmesini şiddetle tavsiye ettiğim bir model.

Pronovias'ta duvaklar ayrı satıldığı ve düğünüm kokteyl şeklinde geçeceği için bende 4 m'lik bir duvak tercih ettim ki ilk giriş daha vurgulayıcı olsun. Gelinliğimin tülündeki işlemelerin olduğu kendinden taçlı bir model tercih edip topuzun üstünden attırdım. Resimleri şimdilik paylaşamıyorum çünkü henüz evleneli 22 gün oldu ve profesyonel çekimler bana ulaşmadı. Gelir gelmez burda paylaşacağım.

5 yorum:

khaos dedi ki...

Aa düğün ne zaman:))
Davetiye isteriz artık:))

Şaka bi yana haırlı ve bir ömür sürsün inşallah..
:)

Blog Sahibesi dedi ki...

Digital kelebek 23 günlük evliyim ben :)) Güzel dileklerin için tşk ederim.

Adsız dedi ki...

Öncelikle tebrik ediyorum seni ve mutluluklar diliyorum.
Ben çok straplez sevmesem de gerçekten seçtiğin model çok zarif.
Mutluluklar diliyorum..

Sinem dedi ki...

Kelebek merhaba,
nisan elbiseni de cok begenmıstım. gelinligin de cok guzelmıs.. bende hazıranda evlenıyorum ve bende bır suru gelınlıkcı gezıp hıcbırını begenemedım, Pronovıas da Rebeca modelını gıydıkten sonra aklımdan cıkaramadım.. Bıraz pahalı ama sıparısını verdık ve gelınlıgımı beklıyorum :)
sevgiler..

Blog Sahibesi dedi ki...

2-Chic tşk ederim güzel dileklerin için ve darısı en kısa zamanda başına diyorum.Daha güzelleri senin olsun inş.

S. hazır gelinlik almak gerçekten çok mantıklı.En azından görüyorsun gelinliği. Eminim sende Rebecca'yı çok güzel taşıyacaksın ve çok güzel bir gelin olacaksın.