4 Ekim 2008 Cumartesi

Tataaaamm :)

Tataaaam işte geldim.
Büyük bir heyecanla beklediğimiz o gün geldi hatta üzerinden 2 hafta geçti bile.
Ama ben hala üzerimden o tembelliği atamadım. Galiba içten içe belli etmesemde fazla heyecan yaptım ve şimdi de dinleniyorum. İnanılmaz bir geceydi. Tüm dostlarımız bizlerleydi. Sade ama şık ve bir o kadarda romantik gecemiz hala izlerini sürdürüyor. Dışarda yağan yağmur benim için hediye niteliğindeydi. Yazın son günlerinde yağmasını iple çekiyordum çünkü.
Hava sıcak olmadığı için ne saçım ne de makyajım bozuldu. Bu da yazın neden düğün yapmak istemediğimi bana bir kez daha kanıtladı.
Nişan için seçtiğimiz restoranda ışıklandırmalar oldukça azdı çünkü masalardaki mum ışığı ortamın romantizmini bozmamak için yeterli derecede temin edilmişti. Ramazan ayına denk geldiği içinde dostlarımızla birlikte iftar yapmak bize daha çok keyif verdi.

Aslında anlatacak daha çoook detay var ama benim çok fazla vaktim yok. Çünkü bir yuvamız var ve benim o yuvayı bir an evvel yaşanılacak hale getirmem gerekiyor.
Mobilyalarımı seçtim, aksesuarlarımı da, hatta beyaz eşyalarımı bile hem de sadece 1 haftada. Ama bir de bana sorun. Yeni evlenecek çiftlere çook özel tavsiyelerle yine gelicem. Üstelik mobilyalarımın resimleriyle.
Bugün ise duvar kağıtlarımı seçmeye gidiyorum. Bol şans dileyin çünkü işim hayli zooor. Yüzlerce duvar kağıdı arasından yuvamız için en uygun olanı seçmek zor olacak.

Herkese beni sabırla bekledikleri için binlerce kez teşekkür etmek istiyorum. Çook özlemişim burda olmayı.

Öpüyoruuum hepinizi

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ikinizi de mutluluklar diliyorum!
cok tatli telaslar bunlar-keyfini cikar doya doya!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nuraycım tebrikler! Seni mutlu görmek çok güzel! Allah tamamına erdirsin inşallah! Kocaman öpüyorum seni! Evle ilgili fotoları merakla bekliyorum;)

Ayşe dedi ki...

Dolasirken bloguna rastladim, bu guzelligi gorunce tebrik etmeden cikmak istemedim.. Allah tamamina erdirsin, mutlulugunuz bir omur boyu olsun..

Darisi dugun anilarini da boyle guzel, samimi ve sicak duygularla anlatmana insaallah...

nilly dedi ki...

Tebrikler. Mutluluklar dilerim.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

foto koy daha cok cnm ya
tebrıkler ve ömur boyu aşk sadakat dılıyorum

Gonca Duyan dedi ki...

Hayırlı olsun:)mutluluğun bir ömür sürsün.sevgiler..